Doprava a platba
Možnosti doručení
-
PPL Zdarma Doručení expresní službou PPL až ke dveřím obvykle do 3 pracovních dnů. Zásilka je pojištěná, odesíláme s možností sledování a SMS notifikace. U platby při převzetí můžete kurýrovi zaplatit nejen v hotovosti, ale i platební kartou.
-
Česká pošta Zdarma Balík doručený Českou poštou přímo do rukou obvykle do 3 pracovních dnů. Součástí je plné pojištění, online sledování a SMS/e-mailové upozornění. Platbu při převzetí lze provést v hotovosti nebo pohodlně kartou přímo u pošťáka.
-
Vyzvednutí na prodejně Zdarma Zásilku si můžete vyzvednout u nás na prodejně na adrese Palackého 3145/41, Jablonec nad Nisou, 466 01, Po-Pá 8:00-16:00, tel.: +420 725 087 878.
Zobrazit na mapě
Možnosti platby
-
Platba kartou Zdarma Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob, kdy zaplatíte ihned po objednání na e-shopu pomocí platební karty. Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu, takže vaše peníze jsou v bezpečí. Obratem vám pošleme potvrzení o zaplacení. Zabezpečeno 3D Secure VISA/MC.
-
Bankovním převodem Zdarma Objednávku můžete zaplatit klasickým bankovním převodem na náš bankovní účet 115-2926120267/0100, kdy variabilním symbolem je číslo vaší objednávky. Tyto instrukce vám přijdou také e-mailem po odeslání objednávky. Zboží zasíláme ihned poté, co nám peníze dojdou na účet.
-
Dobírkou Zdarma Zboží zaplatíte v hotovosti, a to buď kurýrovi přepravní služby nebo u nás na prodejně.
Křišťálově jasné odpovědi
Hana Vávrová
Obchodní referent pro ČR

Je doprava lustru bezpečná? Co když lustr dorazí poškozený?
Každý lustr pečlivě balíme tak, aby se to nestávalo. Za roky praxe máme propracovaný systém balení, který maximálně brání poškození lustru během jeho přepravy.
Doprava všech lustrů je u nás zdarma. To platí pro celé území České republiky i Evropské unie, mimo ostrovní státy. Skladové lustry dodáváme obvykle do 3 pracovních dní.
Co když lustr dorazí poškozený?
Každý kousek pečlivě balíme tak, aby se to nestávalo. Pokud se i přesto lustr během přepravy poškodí, dejte nám prosím vědět. Vše nafoťte a pošlete do 48 hodin od převzetí zásilky na e-mail vavrova@artcrystal.cz. Lustry jsou pojištěné, takže vám zdarma pošleme náhradní díly, nebo v případě kompletního poškození úplně nový lustr.
Co když si zboží poškodíte sami neopatrnou manipulací?
V tomto případě nám prosím pošlete e-mail na vavrova@artcrystal.cz včetně fotografií. Ozveme se zpátky a společně domluvíme postup – nejčastěji zasíláme náhradní díly.
Jak jsou křišťálové lustry a svítidla zabalena pro přepravu?
Máme mnohaleté zkušenosti s balením a zasíláním našeho zboží po celém světě. Náš systém balení vyhovuje i přísným podmínkám letecké přepravy zásilek. Lustry, nástěnné lampičky i stojanové a stolní lampy jsou pečlivě zabaleny. Karton je vystlaný molitanem, který utlumí všechny nárazy během transportu.
Svítidla zasíláme částečně rozložená na díly (tělo svítidla, ramena, misky, ověsy, řetězy), které jsou pečlivě zabaleny a přehledně označeny. Lustr jednoduše sami sestavíte. K lustru je přibalen návod na jednoduchou montáž dle přiloženého nákresu.