Můj účet
Menu

Doprava a platba

Možnosti doručení

  • Ikona
    PPL Zdarma

    Doručení expresní službou PPL až ke dveřím obvykle do 3 pracovních dnů. Zásilka je pojištěná, odesíláme s možností sledování a SMS notifikace. U platby při převzetí můžete kurýrovi zaplatit nejen v hotovosti, ale i platební kartou.

  • Česká pošta Zdarma

    Balík doručený Českou poštou přímo do rukou obvykle do 3 pracovních dnů. Součástí je plné pojištění, online sledování a SMS/e-mailové upozornění. Platbu při převzetí lze provést v hotovosti nebo pohodlně kartou přímo u pošťáka.

  • Vyzvednutí na prodejně Zdarma

    Zásilku si můžete vyzvednout u nás na prodejně na adrese Palackého 3145/41, Jablonec nad Nisou, 466 01, Po-Pá 8:00-16:00, tel.: +420 725 087 878.​
    Zobrazit na mapě

Možnosti platby

  • Platba kartou Zdarma

    Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob, kdy zaplatíte ihned po objednání na e-shopu pomocí platební karty. Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu, takže vaše peníze jsou v bezpečí. Obratem vám pošleme potvrzení o zaplacení. Zabezpečeno 3D Secure VISA/MC.

  • Bankovním převodem Zdarma

    Objednávku můžete zaplatit klasickým bankovním převodem na náš bankovní účet 115-2926120267/0100, kdy variabilním symbolem je číslo vaší objednávky. Tyto instrukce vám přijdou také e-mailem po odeslání objednávky. Zboží zasíláme ihned poté, co nám peníze dojdou na účet.

  • Dobírkou Zdarma

    Zboží zaplatíte v hotovosti, a to buď kurýrovi přepravní služby nebo u nás na prodejně.

Křišťálově jasné odpovědi

Hana Vávrová
Obchodní referent pro ČR

Obchodní referent pro ČR - Hana Vávrová
Doprava a platba
Je doprava lustru bezpečná? Co když lustr dorazí poškozený?

Každý lustr pečlivě balíme tak, aby se to nestávalo. Za roky praxe máme propracovaný systém balení, který maximálně brání poškození lustru během jeho přepravy.

Doprava všech lustrů je u nás zdarma. To platí pro celé území České republiky i Evropské unie, mimo ostrovní státy. Skladové lustry dodáváme obvykle do 3 pracovních dní.

Co když lustr dorazí poškozený?

Každý kousek pečlivě balíme tak, aby se to nestávalo. Pokud se i přesto lustr během přepravy poškodí, dejte nám prosím vědět. Vše nafoťte a pošlete do 48 hodin od převzetí zásilky na e-mail vavrova@artcrystal.cz. Lustry jsou pojištěné, takže vám zdarma pošleme náhradní díly, nebo v případě kompletního poškození úplně nový lustr.

Co když si zboží poškodíte sami neopatrnou manipulací?

V tomto případě nám prosím pošlete e-mail na vavrova@artcrystal.cz včetně fotografií. Ozveme se zpátky a společně domluvíme postup – nejčastěji zasíláme náhradní díly.

Jak jsou křišťálové lustry a svítidla zabalena pro přepravu?

Máme mnohaleté zkušenosti s balením a zasíláním našeho zboží po celém světě. Náš systém balení vyhovuje i přísným podmínkám letecké přepravy zásilek. Lustry, nástěnné lampičky i stojanové a stolní lampy jsou pečlivě zabaleny. Karton je vystlaný molitanem, který utlumí všechny nárazy během transportu.

Svítidla zasíláme částečně rozložená na díly (tělo svítidla, ramena, misky, ověsy, řetězy), které jsou pečlivě zabaleny a přehledně označeny. Lustr jednoduše sami sestavíte. K lustru je přibalen návod na jednoduchou montáž dle přiloženého nákresu.


Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Přejít do košíku